BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 6 April 2011

PENCIPTA CINTA

Dahulu,
Aku pernah jadi pencipta,
Pencipta kepada sebuah pecintaan,
Aku menjadi pengikat kasih sayang mereka,
Pengubat kala mereka kesunyian.

Kini,
Aku juga masih mejadi pencipta mereka,
Pencipta kegembiraan dan kebanggan mereka,
Senyuman dan gelak tawa mereka,
Membuat aku bangga sebagai pencipta cinta.

Aku tak akan musnahkan
Apa yang aku ciptakan,
Aku akan perjuangkan pencipta cinta ini,
Untuk selamanya,
Jika nyawa terpaksa aku korbankan,
Nyawa jualah akan aku pertaruhkan,
Kerna aku pengikat dan pencipta cinta mereka.

Kau juga mampu menjadi seperti aku,
Mejadi pencipta cinta,
Kerna kau juga memiliki mereka,
Mejadi pengikat cinta mereka,
Tersenyumlah kerna dengan senyuman,
Mereka merasa bangga mendapat pencipta
Cinta seperti kau.

0 comments: